Seminar og NDFUs årsmøte 29.–31. oktober 2021

Nå skal det igjen arrangeres seminar og årsmøte til NDFU. Denne gangen skal vi til Oslo og programmet foregår i Døvekirken, Fagerborggata 12, 0360 Oslo.

Temaet til seminaret blir «Frivillighet under korona og hva skal vi gjøre etter gjenåpningen?»
Seminaret er åpent for alle som ønsker å delta, så lenge man melder seg på lenken nede i siden og betaler deltakeravgift på 500kr. I gjengjeld får man overnatting, mat, seminarprogram og underholdning på stedet. Man dekker selv reise til og fra Oslo. Du, som er medlem av NDF, kan søke om få reisen dekket av din lokale ungdomsklubb.

Programmet er ikke klart enda, men vi kan si at fredag, 29. oktober begynner seminaret på Døvekirken klokka 17:00.

Årsmøtet er også åpent for alle, men visse rettigheter er fordelt slik:
– Er man medlem av NDFU før 2021 og under 31 år, har tale- og stemmerett.
– Er man ikke medlem av NDFU før 2021, men er under 31 år og da har man bare talerett, ikke stemmerett.

Det blir servert lunsj og middag på lørdag og lunsj på søndag. Frokost får man på hotellet.

Frist å melde seg på og betale deltakeravgift på 500kr er 25. oktober.
Du kan velge å betale til NDFU gjennom bankoverføring eller Vipps.
Bankoverføring: Betal til kontonummer 8200.01.77004 og skriv i meldingsfelt «Årsmøte 2021 DITT NAVN»
Vipps: NDFUs nummer er 62515 og skriv «Årsmøte 2021 DITT NAVN» i meldingen før du vippser til oss.

Hvor kan du melde deg på? Du kan klikke HER

Hvis du er interessert å stille opp som varamedlem (det skal vedtas om vara skal inn i styret igjen i årsmøtet), styremedlem eller styreleder. Du kan sende din interesse til valgkomite@ndfu.no og fortelle om deg selv, hvilken verv ønsker du å stille opp og hvorfor du ønsker å stille opp til valg.

Vi sees?

KLIKK HER for komme seg til mer info om årsmøtet.